21 noiembrie 2009

6 pareri:

Ciobanu Alin Marcel spunea...

Atâta toleranţă în acel discurs ... am fost impresionat până la lacrimi. :|

Ce-i mai jenant e că acel moment îi va aduce destule voturi lui Traian Băsescu şi că nici unul dintre ceilalţi "mari candidaţi" nu a avut curajul să-l contreze pe acel subiect.

CosmICS spunea...

fantastic! ce clar se vede totul de la distanta!
inca mai ai timp sa te razgandesti :) ai votul meu.

Unknown spunea...

Catre Presedintele Lumii Tale : acesta e un text slabutz. Ramai la 'viata de caine in Romania', la 'ce faci cand te simti ca acasa in Thai", etc. Si mai ales la fotografii (mor de ciuda ca nu ma lasi sa fac 'click'...)
Ai in schimb dreptate in privinta clasamentului, la bloguri. Ca presedinte al lumii mele, ordonanta de urgenta suna asa : ACESTA E SINGURUL BLOG !

Z spunea...

eu stiu pe cineva care a nasit 13-14 copii. adica ... sa candideze si el?
in alta ordine de idei - maine ma duc la vot. gol nu iese buletinul ala din mana mea. ma intreb doar care din cele 1.000.000 de buletine tiparite din ordinul marelui conducator or sa anuleze/inlocuiasca votul meu...

pax spunea...

Rockeru' la prima strigare (nebun sau nu).
Mi-am strategizat sa votez cu cel mai spalatzel independent de esalon secund. (bine-nteles, daca nu e ungur, ca doar nu m-am tampit) Ca peste 5-10 ani sa mai capete curaj si altii de prin societatea civila.


PS. Daca depui buletinul de vot impaturit in stil origami, se mai pune?

George2210 spunea...

Deci esti anti PSD-ist convins.