6 noiembrie 2009

Georgetown, Penang: Buddha featuring Ganesh



100 de temple budhiste pe stil chinezesc. Unul hindus. Si o moschee mare. Asa arata un mare oras malaezian din ziua de azi.
La chinezi am baut un suc de ananas. Nu vreau sa le mai dau bani. Le-am tot dat, pe televizoare japoneze, laptopuri americane si altele si altele.
La indieni am mancat buriani (un fel de paella indiana; genial si deloc picant) si renumitul chicken 65 (numarul condimentelor pe care cica le-ar contine). 2 euro.
Si daca maine reusesc sa vad un malaezian get-beget pe strada, il iau in bratze si il pup, ma jur.
Pace tuturor. Si duhului meu.





























5 pareri:

Mikidos spunea...

Mai tata, ce mi-e drag cum te plimbi prin lume:)

Bogdan spunea...

aliluia aliluia alilululuia

Someone spunea...

Băi, băiete, da' tu chiar munceşti acolo, cu atâtea cadre, ce naiba...

nutz spunea...

astea sunt cele mai frumoase foto pe care le-ai facut vreodata...parerea mea

Elena Cîrîc spunea...

Pozele sunt interesante; problema e ca nu am cu se sa le compar.