11 mai 2007

Primele zile de vacanta

Salut, dragilor. Am ajuns la Cacaras (pardon, Caracas), dupa un zbor cumulat de vreo 18 ore, via Frankfurt. Prestatia Lufthansa - ireprosabila. Un zbor linistit si punctual, intr-un Airbus A 343 aproape nou. Cei mai amabili FA´s pe care i-am intalnit.
Va scriu din holul unui hotel prapadit din Maiquetia (un fel de Otopeni al lor), pe malul Marii Caraibelor, printre tarabe, catei vagabonzi, camionete americane jerpelite si localnici grasuni si zambitori.
Peste 3 ore am avion spre Los Roques si nu stiu daca de acolo voi mai avea cum sa va mai scriu. N-am nici telefon mobil, ca aici merge o singura retea, cu care Vodafone nu are deal de roaming.
Multumesc ca mai treceti pe-aici. O sa incerc sa va tin la curent cu evolutia evenimentelor, if any.

3 pareri:

Anonim spunea...

Exceptional!
Iti citesc blog-ul si ma bucur ca te-am regasit. In Septembrie merg la randul meu in Patagonia ;-)
Toate cele bune si vacanta placuta,
Andrei Filip

Brad Florescu spunea...

Salut, Andrei! Ma bucur si eu ca ne'am regasit. Vacanta frumoasa. Daca te duci in Patagonia, iti recomand cartea lui Paul Theroux, care a facut Boston-Patagonia exclusiv cu trenul.

Brad Florescu spunea...

te duci pina la Ushuaia? ca, daca da, vin si eu, ca anton lupan