3 mai 2007

Ce-am facut de 1 mai (legenda)


Sambata. Am plecat la Bozioru, undeva prin Muntii Buzaului, in vizita la niste prieteni.

Duminica. Am mers pina la satul Nuci si apoi, pe jos, pina pe celebrul platou unde - zic astia la emisiunea lui Madalin Ionescu - ar fi avut loc un soi de experiment Philadelphia romanesc.
Cica au creat ai nostri niste campuri magnetice care au facut oameni sa dispara. Ei uite ca eu n-am disparut, dar era sa-mi rup picioarele catarandu-ma pe stancile netezite de ploi.
De vazut acolo: pestera Fundatura, pe peretii careia sunt vizibile inscriptii ciudate (dupa unii, inscriptiile dateaza din epoca pre-crestina) si Stanca lui Dyonissos, care adaposteste o chilie scobita in gresie.
Oricum, zona Buzaului este super-misto, cu atat mai mult cu cat n-au descoperit-o inca iubitorii de mici si bere.

Luni am plecat la mare. Am ajuns la Mamaia pe la 4.

Nu stiu de cate ori trebuie sa ma mai duc la Mamaia ca sa-mi treaca pentru totdeauna.
Mamaia a fost si a ramas aceeasi mizerie plictisitoare, acelasi templu al tzepelor si al neocomunismului de piatza. O porcarie sinistra. N-aveai ce sa faci, n-aveai ce sa mananci si, dupa doua zile, nu mai aveai nici bani.

Marti am tulit-o la Tuzla sa mai dau o tura cu avionul de la Regional Air Service. Asta a fost cea mai frumoasa parte. Am zburat peste digul Tuzla pina la Petromidia si inapoi. Capitanul Postolache m-a lasat sa tin eu mansha aproape tot drumul. A fost interesant, mai ales ca batea vantul cam tare pentru un incepator. Una peste alta, am adunat prima mea ora de zbor ca pilot!
La Tuzla l-am intalnit si pe Lucian Mandrutza. Satul de atata pedalat ecologic, a dat si el o tura poluanta peste Mamaia, unde-l astepta echipa de filmare de la Antena 1.
Pe urma am fost in Vama, unde pot spune ca am "calcat pe cadavre", ca erau toti morti pe plaja.
E misto la noi la mare. Misto de tot. La Vama Veche se facea sex in public, iar in Kudos-Mamaia ii lua cu salvarea, ca faceau spume de la atatea droguri. In ceea ce ma priveste, daca as fi obligat sa aleg, as alege, totusi, Vama.

Miercuri m-am intors si joi va scriu.