14 octombrie 2007

Unii se culca, altii se trezesc; the world is not that flat


Foto (c) Bradut Florescu 2007

Nedreapta e viata asta.
Pe cand voi urmariti ultimele secvente din Dan Diaconescu Direct, bietul de mine e treaz de jumatate de ora.

Daca m-as fi trezit asa devreme si in afara vacantelor, as fi ajuns foarte departe, poate chiar director.

Aici e aproape 8 dimineata. Trebuie sa prind un taxi pana la aeroport si o sa fie greu, intrucat o treime din taximetristii de aici sunt musulmani si sarbatoresc Hari Raya. Nici nu vreau sa imi imaginez ce-o fi fost azi-noapte in oras dupa o luna de Ramadan...

Cu ajutorul lui Dumnezeu, peste 5 ore sunt la Manila. V-am zis ca sa stiti de mine daca va intreaba careva "bai, unde l-am pus pe Bradut?"

Daca gasesc internet, va mai scriu. Si aici si aici.

1 pareri:

Anonim spunea...

Am să-l întreb şi eu pe Brăduţ, ce se întâmplă cu viaţa ta?