22 octombrie 2007

Cativa dintre oamenii pe care i-am intalnit


Lora, stewardesa romanca de la Qatar Airways (pe care am cunoscut-o zburand de la Roma la Doha)


Hana (pe care am cunoscut-o la Bucuresti, dar am reintalnit-o la Singapore)


Joe, ghidul de la SJR (pe care l-am cunoscut la Sepilok Jungle Resort)


Lizzy, englezoaica viitor biolog marin, care-si scria lucrarea de doctorat in timp ce voluntaria la Sepilok Orang Utan Rehabilitation Centre


Micii vecini ai lui Joe (pe care i-am cunoscut in Sandakan; tin minte doar ca pe cel din dreapta il cheama Mustafa)


Familia lui Joe, in casa careia am petrecut Hari Raya (i-am cunoscut in Sandakan)


Stuart, fermierul australian cu care am baut un vin pe faleza in Sandakan

Precious si mamica ei (pe care le-am intalnit in insula Coco Loco, Filipine)

Andrey (pe care l-am intalnit tot in Coco Loco)


Stafful de la Coco Loco Island Resort

Doamna Gloria, patroana karaoke barului din Roxas, Palawan, Filipine


Tyson si Joe, doi americani care lucreaza in Irak si se distreaza in Puerto Princesa, Filipine

2 pareri:

Anonim spunea...

Popescu unde era?

catalin spunea...

nice :)

Daca arunci zambete nu se accentueaza incalzirea globala ;)