3 august 2007

Last minute: ultima zi de reduceri 50% la Sky Europe



Intrebare: ce poti face cu 18 de euro in Romania?
Raspuns: cumperi un bilet de avion si pleci in Italia :-)

O sa fim scurti, ca mai sunt putine ore si se incheie promotia.
Sky Europe da 50% reducere la toate biletele cumparate pina pe 3 August la miezul noptii.
Reducerea se aplica pentru zborurile din Septembrie si Octombrie. Adica trebuie sa cumparati azi si sa zburati luna aviatoare.

De regula, nu ne aruncam cu entuziasm la astfel de oferte, pentru ca rareori pretul final e la inaltimea (daca putem spune asa) ofertei anuntate.

Tocmai de-aceea ne-am decis sa verificam.
Am intrat pe site-ul Sky Europe, am introdus codul promo (50pctoff) si am dat "search now" pe doua dintre destinatiile pe care le-am considerat noi cool pentru un week-end: Viena si Roma.

Uite ce-am gasit:

Roma, cu plecare vineri 21 septembrie seara si intoarcere luni 24 septembrie seara: 18 Euro plus 48.35 Euro taxe. Total: 66,35 Euro.

Viena, cu plecare in aceleasi date (si tot seara): 42.5 Euro plus 59.19 Euro taxe. Total: 101,69 Euro.

Ce va propunem noi: luati-va bilete azi. Daca, Doamne fereste, nu puteti pleca in week-endul stabilit, nu pierdeti decat pretul biletului (18, respectiv 42.5 euro). Taxele de aeroport vi se returneaza.

Despre unde sa stai si ce sa faci in Roma sau Viena...stiti deja si voi.

Intrati pe site-ul Sky Europe si jucati-va.

(Articol preluat de pe CoolTurism)

2 pareri:

Anonim spunea...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. Thanks for the attention, bye). Até mais.

Brad Florescu spunea...

mai, rodrigo, tot simpatic ai ramas...ia-ti un bilet si du-te.