6 octombrie 2010

Sorin Amazon salvează planeta



Îndrăgitul cântăreţ de manele Sorin Amazon (fost Sorin Veştedu, fost Sorin Boboc) şi-a achiziţionat o bicicletă de 110.000 de dolari. Vehiculul, model Aurumania Gold Bike Crystal Edition, este placat cu aur de 24 de carate şi încrustat cu nu mai puţin de 600 de cristale Swarowski.

"Fiecare care este aici în această seară trebuie să salvăm cumva natura asta" a spus Sorin publicului prezent la festivalul "Eco-Manele 2010". Cu ocazia manifestării, Sorin şi-a lansat şi noul album, în format Blue-Ray, intitulat sugestiv "Of, planeta mea!". Albumul reprezintă o colaborare cu alţi artişti de manele care militează pentru protejarea mediului înconjurător: Marian Borneo, Cristi Delfinu şi Vera Biosfera.

În videoclipul piesei, difuzat pe principalele staţii muzicale româneşti şi europene, Sorin se plimbă pe bicicleta Arumania printr-un cimitir de elefanţi. "Am vrut ceva ca la Michael Jackson, Dumnezeu să-l ierte", a declarat starul.

Cităm din versurile piesei "Of, planeta mea"

"Mereu pe lumea asta mare
Planeta a fost cea mai tare
Dar acum a sărăcit
Leii ei s-a cheltuit.


Of, Planeta mea, of, natura mea,
Mi se rupe inima
Care toţi aceşti duşmani
Trage în oragutani"