4 decembrie 2008

Rabdare



Soarta a vrut sa ne intalnim aseara. N-am avut nicio intentie, nici eu, nici ea. Pur si simplu, s-a intamplat.

O cheama Patience, e din Botswana si studiaza la Kuala Lumpur. Studiaza mass communication, pretext pentru o ora de discutii pe tema jurnalismului si publicitatii, in jurul unei cine fierbinti si usoare.

Patience arata ca o adevarata regina africana: inalta, voluptoasa, cu par sarmos si ochi catifelati.

Dupa ce-am epuizat comunicarea de masa, am indraznit:

"Hai sa ne culcam. Ce zici?"
"Hai".

Am stins lumina si am inchis ochii.
Peste cateva ceasuri, ne-au trezit zorii nisiposhi ai Desertului Arabiei.
O servitoare in haine visinii ne-a adus micul dejun. Omleta cu branza, suc de portocale si cafea.

"Ai dormit bine, Patience?" o intreb
"Da, foarte bine. Dar tu, Brad?"
"Asa si-asa. Ti-am zis ca nu prea pot sa dorm in avion"

1 pareri:

venat show spunea...

Bine ai venit, draga Bradut!Cu tot cu voluptatile tale!