7 decembrie 2008

It is a great day in the skies

Mihai si-a luat diploma de PPL (Private Pilot Licence)
Bai, voi nu stiti cat se munceste pentru asta. Cititi la el pe blog, ca a pus toata povestea.

Iar Dan a lansat, in sfarsit, yankeeromeo.ro, primul e-zine romanesc dedicat pasionatilor de aviatie.

Domnilor, poate-ar trebui sa va imprieteniti cumva.

4 pareri:

Mihai Grecea spunea...

Bradut, iti multumesc. Dar trebuie sa stii ca diploma asta pe care am pus-o pe blog e doar diploma de absolvire a scolii de pilotaj. Adica am luat toate cele 9 examene de absolvire si, pe baza ei, am dreptul sa ma inscriu la examenele pentru brevet.

Pentru brevet am dat deja 7 din cele 9 examene teoretice la Autoritatea Aeronautica Civila pentru brevetul de pilot. Mai am doua examene foarte grele si un Skill test - examen practic pana la obtinerea brevetului. Deci mai dureaza putin pana cand o sa pot zbura de capul meu cand vreau, unde vreau si cu cine vreau.

Oricum, stai pe aproape ca se va intampla si brevetul in curand :)

Stiam ca si pe tine te tenta un PPL, daca nu ma insel. Sint sgur ca nu te vor face pe tine 9 + 9 + 1 examene daca esti pasionat de zbor. Iti acord tot sprijinul daca vrei sa incepi treaba asta.

Brad Florescu spunea...

Mihai, inteleg ca chestia asta nu are sfarsit :-)

Brad Florescu spunea...

Cat despre sprijin, chiar o sa am nevoie de el la un moment dat, mai ales ca nu pot sa pricep nici in ruptul capului procedura de ILS.

Mihai Grecea spunea...

Cu ILS-ul e simplu de tot :) Sa vezi cum e un NDB approach. Dar aici vorbim deja despre zbor instrumental, nu despre zbor vizual. Daca vrei sa incepi sa zbori, da-mi de veste. oricum, dupa ce iau licenta, esti invitatul meu pentru un zbor cu Cessna 172 sau 152, la alegere, in zona Clinceni. Daca ai curaj :))