27 decembrie 2008

The Whirling Dervishes of Konya



Poarta caciuli in forma unor pietre de mormant, ca sa-si aduca aminte in fiecare clipa ca sunt trecatori pe lumea asta.
Palma dinspre cer capteaza divinitate, iar palma dinspre pamant o imprastie generos peste noi.
Se invart zeci de minute cu ochii inchisi, nu se impiedica, nu se lovesc unii de altii, nu ametesc.
Privindu-i, m-am gandit ca oamenii au fost candva pasari. Cine ne-a taiat aripile?

2 pareri:

Utsy spunea...

Poate-am fost candva pasari dar propun sa nu risipim vina in necunoscut. Cu siguranta ne-am retezat singuri aripile.

Anonim spunea...

am fost in Turcia anul asta, in oct si am ramas foarte placut impresionata. Ma fascineaza acesti oameni, mi-a spus un prieten turc ca acestia sunt dusi la o scoala speciala de mici, sunt supusi unor reguli destul de stricte, se antreneaza enorm Astfel, asa cum ai spus, ei considera ca sunt mai aproape de Allah. Oricum, dupa parerea mea, turcii au o cultura impresionanta si merita vazuta aceasta tara macar o data in viata. O seara placuta!