7 noiembrie 2008

Un târg avantajos


Ismail si Hassan


Hassan si Yussuf


Deci eram ieri la acest restaurant din Kumkapi, Istanbul. Intru in vorba cu ospatarii, deh.
"Cu ce te ocupi?" ma intreaba Ismail.
Zic "Cu calatoriile. Scriu, fac poze. Auzi, Ismail? Zi-mi si mie, ca esti turc, se poate urca pe Muntele Ararat?"
"Muntele Ararat? Pai ala nu e la noi, e in Armenia", raspunde turcul.
"Nu. El e muntele sfant al armenilor, dar e pe teritoriul vostru, chiar langa granita. Ei doar il vad, voi il aveti"
"Nu, mister - zicea servitorul zambind indraznet - Muntele Ararat e in Armenia".
"Ba e in Turcia. Vrei sa-ti arat pe harta?" Si scot atlasul.
Ismael se uita, face ochii mari si urla "Hassan! Hassan!"
Hassan vine in fuga. Ismael ii arata harta. Hassan face si el ochii mari si zbiara:
"Yussuf! Yussuf!"
Si uite-asa, am facut bucurosi niste oameni.
In schimbul muntelui Ararat, mi-au oferit o cafea turceasca gratuit.

7 pareri:

Anonim spunea...

Fabulos. Asta inseamna ca pot primi si eu Cindrelul? E la noi, in Romania. Ma rog, in Ardeal...

Mihai Grecea spunea...

Ce poveste! E buna de scurt metraj :))

Brad Florescu spunea...

nu, dan, nu-l poti primi, pentru ca stii unde este.
mihai, e buna de un foarte scurt metraj :-) a durat cam 3 minute cu totul.

venat show spunea...

Si uite asa, poti sa scrii istoria lumii si sa imparti pamint!! Fara nici macar un razboi! Brava!

Anonim spunea...

Sa nu care cumva sa-mi luati cindrelu ! Eu locuiesc pe strada cindrel, cum sa iei cindrelu !!! Noi nu ne vindem tara !!

Anonim spunea...

ce poveste frumoasa! :)

Radu Burtescu spunea...

Am gasit blog-ul prin amazingrace. Frumos! Si blog-ul si povestea.