3 noiembrie 2008

Spuneti-mi simplu, "Vizionarul"



Dupa ce, intr-o singura saptamana, m-am referit de doua ori la Florin Bogardo, fara absolut nicio legatura cu agenda zilei, iata ce aflu azi: "Tu esti primavara mea", piesa lui Bogardo cantata de Aurelian Andreescu, a ocupat locul 1 in TOP 80 al celor mai frumoase cantece romanesti intocmit de Radio Romania Actualitati.

Piesa a fost excelent preluata si de Latin Expres pe albumul de debut. Baietii aia chiar stiau muzica.

Clasamentul integral poate fi vazut si contestat pe Hotnews.

2 pareri:

Unknown spunea...

Fugi bre d'aci, adica noi nu stim ce pile si relati ai matale :)))

Anonim spunea...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!