8 septembrie 2010

Start televoting



(P) Înainte, fragmentele alimentare îmi intrau direct sub proteza dentară.(P)

Era un domn îmbrăcat gen SMURD, cu uniformă şi codiţă la spate.

Eu vă doresc să vă protejaţi cât mai mult. Mulţi vor încerca să vă facă rău, aţi văzut prinţesa Diana, i-au înscenat un accident! Protejaţi-vă cât mai mult.

Singura mea rugăminte care eu vă rog este puneţi mâna şi faceţi ceva cu justiţia asta!

A pus curent pe mine. Deci este un electroşoc.

Am făcut o greşeală când eram copil, mai minor.

Deci e la paşapoarte, unde se dă examenul auto.

Am copii mici de doi ani şi fată de 11 ani.

Îl ascultăm pe domnul Vasile din Italia.

Vorbesc în numele mamei mele, fiind bolnavă de handicap.

Să ştiţi că chiar m-am interesat foarte mult.

Fosta concubină a lui care a trăit 4 ani de zile.

Mi-a făcut depresie psihică.

Fetele nu sunt căsătorite, e cu un prieten.

Presupun că sigur trebuie să aveţi.

Eu sunt venit acasă din Italia de 2 ani, de 3 ani...cam de când a început Elodia.

(P) Vaccinaţi-vă lunar cu două sticle de Cotnari.(P)

Şi mai am o altă tematică.

Vă felicit pentru acest partid.


(Culese la Dan Diaconescu Direct, OTV, 6 spre 7 septembrie 2010)