20 martie 2010

Decât eu pe blogul meu

Am făcut curat. Nu mai am bannere umanitare. Toţi cei care au apărut pe blogul ăsta au reuşit, datorită vouă şi altor oameni buni, să strângă banii necesari. Vă mulţumesc.

Dacă mai ştiţi vreun om de 30 de ani care s-a îmbolnăvit de cancer sau leucemie în ţara tuturor oportunităţilor, lăsaţi un comment. E loc pentru bannere.

Deşi sper că, de azi înainte, singura faţă care va apărea pe blogul meu va fi a mea. Nu-i frumos, da-i sănătos.

16 pareri:

Ciprian spunea...

Vad ca ai pus banner cu Ora Pamantului. Imi amintesc de evenimentul de anul trecut. Se vorbea sa intrerupem cam orice aparat, bec pentru o ora si se nimerise sa fie intr-o sambata, la ora 9, exact cand erau in Europa meciuri din preliminarii CM 2010. La noi, juca Romania cu Serbia, turul, aveam atunci mari sanse pentru calificare dar ne-au batut cu 3-2 parca. Anul trecut nu a fost gandit deloc bine evenimentul, cine ar fi inchis atunci televizoarele si ar fi lasat in bezna toate localurile si stadioanele pentru o Ora a Pamantului? Poate anul asta.

Brad Florescu spunea...

Anul asta pot s-o stinga, ca nu mai jucam nicaieri.

Dana Nicolescu spunea...

Discutie pe net:

A: Hi everyone ! Today is national unplug day! So turn off the crack berry & the computer till sun set. :-)

B: are you talking to us addicts? :)

Oh well, discutia avea loc in Second Life.

Imperator spunea...

Am stins si anul trecut, sting si anul asta. Dar cred ca si mai multa energie se va economisi daca vom stinge lumina cand iesim dintr-o camera

Gabi spunea...

e un targ de hand-made in bucuresti... pietre din astea cum sunt in poza din capu` blogului tau se dau cu 10 RON bucata! :-)

Andreea Demirgian spunea...

Buna, Bradut. Poate poti pune un banner pentru Niculae Ionescu daca nu a fost pana acum? http://niculae-ionescu.blogspot.com/

twigg spunea...

Salut Bradut.
Te citesc de cateva zile, ti-am pus interviul de la antena pe blogul meu pentru ca esti un exemplu de urmat. Si eu imi fac bagajul si sper sa plec in maxim 1 luna de aici.
P.S. te-am bagat si in blogroll sa te pot citi mai usor :)

Anonim spunea...

Buna. Am intrat aici ca sa citesc Rostul Romaniei, link de la Zoso . Am citit 2010 si tot 2009 in 3 ore. Cu cateva postari de pe Amazing race.ro E mare nevoie acum de asemenea lucruri. Suntem tot mai putini oameni normali aici. Cei care sunt mai tineri si mai curajosi pleaca. Ceilalti, rezista cum pot. Avem nevoie de asa ceva. Continua cat poti. Citindu-te suntem liberi.

Virtualkid spunea...

Ma bucur pentru ca te-am gasit!
Am sa revin!

Anonim spunea...

Libertatea este un drept fundamental insasi prin natura existentei sale...Omul e pamant si apa, e foc, e cald si frig, e umblatura efemera!!!Teluricul isi imbraca forma si tine seama de omul care ii da atentie, care il protejeaza de rele.Pamantul e bun ca ne tine si ne primeste la el si ofera poate mai mult din cate i-am putea oferi noi...Nu avem cum altfel sa zicem!Caci noi, noi, suntem acelasi cu el, purtam un ceas impreuna.Cand se va termina pamantul, se va distruge, si omul va disparea!Si invers...Ce va ramane apoi?Mi-e teama si nu mi-as dori sa fiu printre cei, ultimii care vor vedea asa ceva!!!!!Inseamna ca noi suntem privilegiati totusi ca putem admira pamantul cand e linistit, in toata splendoarea lui, nederanjat de nimeni!E o stanca, o minge imensa in spatiu care alearga nebuneste si ne ia si pe noi cu el, cu o viteza ametitoare!!!Impresionant sa calatoresti asa si tu sa nu simti acest lucru ca om,avand impresia ca stai pe loc!The earth...the beautifull object in megaspace!

manfresh86@yahoo.com

Unknown spunea...

Buna seara, nu este leucemie, nu are 30 de ani, are numai 4 luni si o tumora care nu il lasa sa respire sau sa manance normal. Radu asa mic are si el dreptul al viata iar pentru asta are nevoie disperata de ajutor cat mai curand posibil - o operatie in afara tarii care costa mult prea mult fata de posibilitatile noastre. Un post aici al link-lui http://radubragadireanu.blogspot.com/ ne-ar ajuta sa afle mai multi oameni cu suflet. Va multumim!

Radu Bragadireanu spunea...

Multumim de post!

Razvan Pascu spunea...

Salut. Blogul tau nu mergea din Hong Kong, l-am incercat acum vreo 2 zile. Stii cumva de ce ?

Anonim spunea...

pune doar in loc de decat in titlu....
in rest numai bine...:-)

Anonim spunea...

si te rog nu fa vizibil comentariul meu precedent
nici pe asta.....:-)

Anonim spunea...

gramatical corect este "DOAR eu pe blog-ul meu"
sau "nu-s decat eu ..."