12 august 2009

Suicidal Mojito



Cum il prepari:
1. Faci un Mojito (au băgat mentă la Cora)
2. Îl pui într-un pahar de Campari.
3. Îl aşezi pe pervaz.
4. Astepţi un pic să vezi dacă sare.
5. Dacă nu sare, nu e Suicidal Mojito. E un Mojito Obişnuit.
6. Îl dai prietenei tale să-l bea.
7. Aştepţi să-l bea, speli paharul de Campari şi o iei de la capăt.
8. Dacă nu-ţi iese nici a cincea oara îi dai un brânci, că nu mai ai gheaţă.
9. Desfaci o sticlă de vin, bei din ea si scrii pe blog.

5 pareri:

Anonim spunea...

scz ,eu nu inteleg bau branci cui????prietenei sau paharului de campari

ruxa spunea...

campari purple e o alta varianta. dar musai cu urs.
si au menta si'n piata matache - ca sa stii.

Anonim spunea...

Baaaiiiii...asta-i reteta clasica pt Ordinary Mojito...
Suicidal Mojito e...mai complicat. Cere:
1. infuzie concentrata DeMenta
2. pahar de cristal cu picior, o picatura de vin nesorbita si muuultaaaa gheata
3. absenta FRICII ca paharul se va sparge

3, 2, 1...Jump!

madalina ionescu spunea...

OFF TOPIC de oro. Ti-am dat un premiu, blog de oro, in semn de unirea valahorum si de kkrisirea care cica ne leaga. Voi astia de cititi in engleza si extrasul de cont nu bloggiti decat de la zoso in sus. Deci afla pe calea acestui comentariu, pe care daca postai deja lista ta de 10 nu il mai scriam, ca existi si pentru altii. Pa !

Anonim spunea...

eu am facut pe dos, ca de obicei. am aruncat vinul pe geam, am baut mojito cel sinucigas si apoi am scris pe blog. exact cum nu trebuia, dupa cum s-a dovedit dupa aceea.