17 martie 2008

Branded Sky

Durankulak, Restaurantul Pestele de Aur

Un mar inflorit, pe drumul dintre Vama Veche si Balchik

Luati-o cum vreti, dar mie imi place tzara vecina din ce in ce mai mult.
Intr-un singur week-end am apucat sa fac un milion de lucruri, n-am obosit si nu m-am enervat decat o singura data (la Giurgiu, cand era sa calc un biciclist nesemnalizat intr-o curba nesemnalizata, noaptea).

- Am dormit la Pensiunea "Sfantul Valentin", tinuta de Valentin Mishev, un bulgar simpatic care stie romana foarte bine, ca a fost vames in Vama Veche (respectiv, pe partea bulgareasca)

- Am participat la intalnirea pe care conducerea Yacht Club Romania a avut-o cu omologii bulgari, pe tema organizarii primei Regate Internationale a Marii Negre. Cu ocazia asta, l-am cunoscut pe Sorin Drugan, cel mai titrat navigator roman care are in plan o traversare a Atlanticului si apoi o circumterra solitara la bordul unui velier.

- M-am intalnit cu Serban Alexandrescu, director de creatie si senior partner la Headvertising. Venise in Bugaria impreuna cu mai multi prieteni ca sa manance scoici la Dalboca, pentru ca citise articolul asta.

- Evident, am mai dat o tura pana la Dalboca si am mancat 3 feluri de scoici si un Caraghios la gratar (un tip de peste; asa ii zic bulgarii).

- Am mai descoperit un restaurant misto, pe malul lacului Durankulak (la cativa kilometri sud de Vama Veche); ii zice "Pestele de Aur" si are, evident, multe bucate pe baza de peste. O sa scriu maine despre asta pe Amazing.

- Pe drumul de intoarcere, aproape de Silistra, am dat, la marginea drumului, de Aeroclubul Rebus. Am dezlegat rebusul imediat si, pentru modica suma de 50 de euro, am zburat pe deasupra Silistrei, a Dunarii si a frumoaselor plaiuri bulgaresti timp de o jumatate de ora; Stoian Georgiev, instructorul de la Rebus, e un pic diliu (a zburat la 2 metri deasupra Dunarii cu viteza maxima), dar e un tip de super-treaba. M-a rugat sa va spun sa mergeti si voi. Mergeti si voi.

- Nu in ultimul rand, am tinut legatura telefonic cu Iulia Toma, cel mai tanar blogger din Romania, care s-a inscris in campania de gasit stapani pentru cei 4 pui ai familiei feline regale.

9 pareri:

Anonim spunea...

doamne, cand aveti voi timp sa faceti atatea "deplasari", fie ele si pana la fratii bulgari... te simpatizez si mai mult ca ai chef si faci in asa fel incat sa calatoresti chiar si 50 km in afara capitalei.
a good and old friend

Someone spunea...

Ce mişto... eram şi eu la Dalboka, m-am salutat cu Şerban... Unde erai?

Am făcut şi eu poze - şi la Balcic :-) am pus câteva la mine.

Brad Florescu spunea...

someone, am fost pe-acolo duminica in jur de 12.00. m-am dus mai devreme ca mi-era ca nu mai gasesc locuri. la 1, cand am plecat, "the place" era deja pe jumatate plin.
doinita...te pup, poate mergi cu noi odata. sau tu nu bagi decat long-haul? :-)

Unknown spunea...

Sper ca familia regala si-a rezolvat problemele. Eu am facut publicitate

Anonim spunea...

sa stii ca o sa merg cu voi pentru ca stiu precis ca ar fi altfel cu voi adica intr-un fel super cool... in ultima vreme eu am mers cu rata la milano, roma.

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Aluguel de Computadores, I hope you enjoy. The address is http://aluguel-de-computadores.blogspot.com. A hug.

Salut!
Ai un blog super! Felicitari si pentru Amazing race!
O intrebare: te rog explica mai exact cuym ajungi la restaurantul pestele de aur din Durankulak! Mersi mult!!
soricaadrian@yahoo.com

Anonim spunea...

Vreau sa merg si eu la vara pe Durankulak la pescuit. Nu stiu mai nimic despre cazare, preturi etc. Daca nu te deranjez prea mult te rog sa-mi spui si mie cate ceva. Multumesc!

Brad Florescu spunea...

Salut, Cosmin. La restaurantul "Pestele de Aur" exista si cazare. Sunt cateva corpuri de cladiri care aratau foarte decent. Si locatia e frumoasa, pe malul lacului, vara e nebunie. N-as sti sa-ti spun preturi, totusi, ca n-am stat acolo. Fir intins!