6 martie 2008

Mai, media plannerule!

La televizor ma uit doar cand e meci. Radio nu ascult, ca baga numai pompe (DJ-ii batrani stiu la ce ma refer). Outdoorul vine si pleaca, in zborul masinii. Zbor scurt, ca serviciul e aproape.
Ce medii mai ai in soft? A, presa. Presa o citesc online.

A-propos de online - sau "internet", cum ii ziceti voi - acolo ma gasesti 8 ore pe zi, in fiecare zi normala. Cand sunt plecat de-acasa, ma gasesti macar o ora, sa stiu de bine ca-mi vand un rinichi pentru o ora de wireless.

33 de ani, venituri peste medie, educatie peste medie, urban mare...chiar nu ma vezi? Ma faci sa ma simt ca un OTV.

A-propos: cica avionul de mai jos si pasagerii lui au fost salvati de o copiloata de 24 de ani. Internet, mandria tarii.

1 pareri:

Anonim spunea...

Salut,

Am intrat din intamplare si pot sa spun ca imi place blogul tau.

Ma interesa un schimb de linkuri.

Am un site de cca. 800-1000 viz pe zi.(nu postez linkul, nu vreaus a crezi ca imi fac reclama mascata)

Daca esti interesat te rog sa ma contactezi la Y! Messenger ID: tipseri_com.

Am postat aici deoarece nu am vazut nici o forma de contact pe blog. Imi cer scuze daca te-am deranjat in vreun fel cu acest mesaj.

O zi buna in continuare!