6 ianuarie 2008

Brrrrr...La Multi Ani!


Erg Chebbi, o particica din dunele Saharei


Masa festiva: ce ne-am adus de acasa plus un complimentary tea

Camilarii au cantat toata noaptea incalziti de foc si de "Vitamine Hash"

Am niste vesti sa va dau:
- Am facut Revelionul in Sahara; super-cool in sensul propriu al termenului;
- Sahara e, intr-adevar, incredibil de friguroasa pe timpul noptii; nu mi-a mai fost atat de frig de cand am fost cu Garganciuc la Lacul Bolboci si n-am gasit cazare, ca era nunta la cabana; ma mir ca nu m-a luat naiba la cumpana dintre ani;
- Desertul nu e asa cum ni l-au aratat ei in "Pacientul Englez" (ar fi frumos); 75% e acoperit cu pietre arse de soare si munti sterpi. Doar un sfert se poate lauda cu dune aurii ca cele din poza de mai sus;
- La Revelion s-a fumat multa iarba (eu nu); astfel incat unora nu le-a fost frig deloc, petrecand pana in zori imbracati in tricouri sau caftane subtiri;
- Daca facem abstractie de frig, Sahara e un loc foarte sincer unde va sfatuiesc sa va duceti. Eventual in aprilie, cand nu ingheata pietrele.
- La Multi Ani.


1 pareri:

Anonim spunea...

Pai ce idee, sa sarbatoresti revelionul noaptea! N-am mai vazut! Ti-ai meritat-o:) Astept povestea pe amazingrace, trebuie ca ati avut ceva aventuri de-a lungul camilariadei...