20 decembrie 2007

Pe unde mergeti de sarbatori?

Intreb...chiar sunt curios pe unde-si mai cheltuie oamenii banii de minunatele sarbatori.
Sper sa imi spuneti lucruri frumoase.

A! Daca nu v-ati hotarat inca (sau n-ati apucat sa va ocupati), vedeti ca numai ce-am pus un super last minute pe Mauritius, la 1700 de euro cu tot-tot-tot inclus, de Craciun si Revelion. Gasiti oferta completa pe AmazingRace.ro

In alta ordine de idei, asa cum bine observa un amic, am avut inchidere de an si n-am mai gasit resurse pentru blogging. Stiti cum e cand discuti numai P&L-uri toata ziua; te seaca la creieri.

Tocmai de-aia intreb pe unde umblati din week-end incolo. Am auzit de consumer-generated content si vreau sa aplic jmekeria :-)

3 pareri:

Anonim spunea...

Nici nu stii ce P&L-uri o sa trantesc in Filipine :)

Eva spunea...

Ma duc intr-un loc salbatic, unde vajaie vantul pe hornuri , unde focul arde strasnic in sobele de teracota veche, unde mai vin cativa colindatori care ma colinda fara sa pretinda bani , se multumesc cu covrigi si nuci, unde mama ma striga la masa si tata imi aduce in brate lemne pentru foc.
Unde se taie porcul in curte (dar l-am ratat de asta-data) sarmalele se fac in oala de lut , salata boeuf e facuta cu maioneza din oua cu galbenuse portocalii si vinul e negru , usor sampanizat facut din soiul"1001" care creste inca in curtea copilariei mele.
Pup si La multi ani Bradutule!

www.bloggeruldeserviciu.blogspot.com

Anonim spunea...

Cred ca de sarbatorile astea o sa mergem... niciunde. Dupa sarbatori insa sigur fugim. Si cred ca nu mergem undeva anume... pur si simplu o sa haladuim, conform traditiei.
La multi ani!