23 decembrie 2007

De sfarsit de an: Digi Mobil de la DDB



Cum lucrurile bune se fac de fiecare data abia in a doua parte a lui Decembrie, DDB a creat si produs doua spoturi pentru RDS/RCS.

Pe primul dintre ele, intitulat "Ramaneti pe fir" il vedeti mai sus. Pe celalalt, intitulat "Vanatorul" nu il am in forma finala, asa ca nu pot sa-l postez.

Brieful a fost asa: in reteaua RDS/RCS, apelurile pe si de pe mobil (Digi Mobil) costa cat cele pe si de pe fix (RDStel).

Insight-ul: pentru indivizii din grupul tinta, fixul a ramas solutia cea mai ieftina; mobilul este considerat din start periculos de scump;

Ideea strategica: Doar pretul e acelasi.

Ideea creativa: E posibil ca confunzi fixul cu mobilul din cauza pretului identic.

Executia: un middle-office guy (gen lucrator la o firma de distributie) primeste un apel pe Digi Mobil; este rugat sa transmita niste informatii unui coleg/sef; personajul confunda mobilul cu fixul, comportandu-se de parca terminalul ar fi legat cu un fir de birou.

Echipa:

Account Director: Radu Glont
AV Producer: Cristiana Plavicheanu
Copywriters: Catalin Manciuc, Romulus Petcan
Art Director: Vicentiu Popliceanu
Strategie: Bradut Florescu
Casa de productie: Rollin
Regizor: Radu Jude
Producator: Tudor Reu

4 pareri:

Anonim spunea...

Pentru mai multe informatii despre noul serviciu 3G al RDS, DigiMobil, puteti intra aici: http://digi-mobil.blogspot.com/. Aveti specificatii tehnice, modele de telefoane, drivere, wallpapers, tarife etc. Have fun!

MonkeyToys spunea...

Am pus si eu un mic post despre Digi Mobil pentru ca chiar am ramas placut surprins de faptul ca mi-au dat cadou un mobil de Craciun. Super idee, super cadou. Sincer insa spoturile nu mi-au transmis ideea din brief. Daca nu citeam la tine pe blog chiar as fi ramas un pic confuz legat de dialogul de pe telefon. Anyway felicitari pentru spoturi. N-am stiut ca-s facute la DDB. Designul de cartela, logo-ul, etc tot la voi?

Brad Florescu spunea...

Okayo, identitatea DigiMobil nu e facuta de DDB ci, din cate stiu eu, de Crisopeea, o agentie de branding si desing din Cluj. Niste baieti buni pe treaba lor.
Cat despre spot...mie mi se pare clar...dar am pus si brieful, just in case :-)
Sa-ti porti sanatos mobilul. Uite, de exemplu, eu n-am primit unul.

MonkeyToys spunea...

Ca o clarificare, mobilul il primesc doar cei care au contracte cu RDS pentru servicii (incluzand si telefonia). Deci nu e pentru toata lumea gratis. Eu sunt multumit de el. Brief-ul l-am citit. Exact asta si ziceam ca asa mi-au devenit mai clare niste chestii, asta in conditiile in care l-am vazut de min 5 ori si lucrez in domeniu. Anyway e doar parerea mea.