13 octombrie 2007

Salutari din Sandakan, Borneo, Malaezia, World!


Foto (c) Bradut Florescu, 2007








Gata. M-am intors in Singapore si mor de frig in hotel. Afara sunt 30 de grade, in camera sunt 16. Nu glumesc. Aerul conditionat urla dezlantuit. Poti sa-l dai mai incet, nu si mai cald.

Am intalnit o situatie incredibila: avionul din Sandakan a ajuns la destinatie cu O ORA MAI DEVREME decat era programat. Stewardesa mi-a explicat ca e de la vanturile prielnice care ne-au batut din spate. Avand in vedere ca am scurtat un drum de 2 ore 45 la 1 ora 45, inseamna ca, undeva, pe drum, am trecut bariera sonica intr-un Boeing 737 :-)

Pe oamenii de mai sus i-am intalnit azi, in ultimele ore petrecute in Borneo. Sarbatoreau - si inca sarbatoresc - Hari Raya, varianta malaeziana a sfarsitului de Ramadan. A fost o zi minunata, pe toti Dumnezeii, ca sa zic asa.

Ziua de ieri a fost si mai si. N-am apucat inca sa ma adun, sunt mort de oboseala dupa o saptamana de trezituri la 6 dimineata. Am reusit doar sa mai pun un articol pe AmazingRace.ro.

Munca grea calatoriile astea...