11 septembrie 2007

7 pareri:

Anonim spunea...

Isi face JiJi agentie?
Ca-i lipsea...

catalin spunea...

Eu vreau sa il vad pe jiji cum face reclame la tv. Ii propunde cineva? Cred ca i s-ar potrivi ceva de genul ...reclama de la biz in pat...intotdeauna primul...si apare jiji sau la asigurari eu maine voi mai fi pentru ca sunt nemuritor ...dar tu ?

catalin spunea...

sau...jiji...in Romania always surprising ....sa apara pipera cu castelul...ghencea...casa poporului...jiji in piata universitatii pe maybach....

apropo sunt stelist adevarat...dar nu il suport pe acest individ de cand a venit ... si de aceea am refuzat sa ma mai duc si la meciuri

catalin spunea...

hai sa gasim o reclama perfecta pentru jiji pe ceva serios...si sa ii propunem...asa se vede si in calupul de reclame la tv...nu o sa mai scapam de el ????? o sa fie peste tot...stiri ...reclame..talk show..reclame..emisiuni...si dupa trecem la filme ...vorbim cu nemuritorul nicolaescu sa ii dea niste roluri...

Anonim spunea...

cocoshoole, tu vrei in advertising mai baiatule!!! :))

catalin spunea...

apropo Becali-Trump Towers .... http://www.prosport.ro/index.php?section=articole&screen=index&id=58320&rss=1 ... si-a gasit alt nebun...hahalera si get fired

sega spunea...

ai imbatranit si tu, bradute. dar ai imbatranit frumos. tot in pantaloni scurti te vad, ca la adprintul ala din iarna aia :)

despre gg, calugarii de pe athos - muntele de pe care tocmai m-am rostogolit din nou in lume - vorbesc asa de frumos, ca mi-era rusine de gandurile care imi treceau prin cap. si sa stii ca nu erau calugarii care au primit banii (pe astia i-am vazut eu pe youtube). erau ceilalti! aia bunii! jedii! inclin sa zic si eu ca tine, ca vine sfarsitul, dar n-o sa fie unul happy.

m-a rupt faza cu parsul. daca stiam, veneam si eu. dar probabil ca mai pui tu la cale si altele. acum, ca ti-am aflat adresa, o sa mai trec pe aici. imi place :)

sega pao