Ce n-au inteles oamenii care au preluat emisiunea e ca:
Marca Inregistrata nu a fost si nici nu s-a dorit a fi "un format de succes". A fost o unealta prin care trustul Pro a incercat sa castige niste plus de simpatie de la clientii sai (agentiile de publicitate si media + clientii directi).
Asa cum a facut celebri o multime de neica-nimeni, ProTV ne-a facut celebri si pe noi, oamenii din advertising.
Nu va imaginati ca exista vreun punct de rating in tara asta care se-aduna ca sa-i vada pe Naumovici Bogdan, Georgescu Lucian sau Asociatii Gavrila. Venea Andi Moisescu si ne facea sa ne simtim importanti. Iar noi ne sunam familia si prietenii "sa dea sa ne vada la ProTV". Ce mandri eram seara la bere...
Nu s-a facut pina acum nici o emisiune despre medici. Profesori. Constructori de poduri si cai ferate. Fizicieni. Matematicieni. Inventatori.
Ne-am gasit noi sa fim kings of entertainment.
Marele downside al povestii cu Marca Inregistrata sunt doua:
1. Emisiunea nu mai are nici un pic de audienta (fireste, e pe TVR2 la nu stiu ce ora in nu stiu ce zi, adica si-a luat slotul pe care il merita).
2. Publicitarii au capatat o notorietate mica, dar pacatoasa, care ii pozitioneaza in fatza clientilor drept niste tipi plini de bani si ifose, care apar la TV si nu fac nici o diferenta.
Cati lideri de opinie a dat Romaniei industria noastra?
Nici unul. Si asta e varianta optimista.
13 februarie 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
1 pareri:
Draga Bradut,
pe tine te-a facut celebru o reclama la dialog si tot inutil esti.
Noi prietenii tai,
Pic si Poc
Trimiteți un comentariu