BF: Spuneti.
ZF: Ce parere aveti despre criza financiara? Dar despre scandalul "Baneasa Center"?
BF: Cred ca scandalul si criza se vor casatori, iar casnicia lor va constitui un model pentru foarte multi oameni.
ZF: (razand)...ok, in paradigma propusa de dumneavoastra, cui i-ati tine partea intr-un eventual divort?
BF: Crizei. Ea face copii. Scandalul, nu.
ZF: S-a zvonit in presa, acum cativa ani, ca v-ati cumparat un teren la Balotesti din banii castigati facand campanie pentru Mircea Geoana.
BF: Si care e intrebarea?
ZF: E adevarat?
BF: S-a zvonit ca faceti sex cu strabunica dumneavoastra. E adevarat?
ZF: Nu.
BF: Stiu, asa cum stiti si dumneavoastra. Din pacate, pe ecrane apare intrebarea, nu raspunsul.
ZF: Domnule Presedinte, care ar fi, dupa dumneavoastra, solutia de iesire din criza?
BF: Criza face parte din regula jocului. Mananci 10 ani ca un porc, platesti o carutza de bani pe cotlete, faci 1000000 de kile. Zici ca ai dovedit ceva. Dupa care apare un spot la TV care zice ca cine e gras e prost. Si mai platesi o caruta de bani ca sa slabesti. Dupa care apar iar reclamele la cotlete.
ZF: Si totusi, care-ar fi solutia dumneavoastra?
BF: Sa nu ne mai uitam la reclame.
ZF: Cum puteti declara asta dupa ce-ati lucrat 13 ani in publicitate si comunicare?
BF: Tocmai de-aia pot s-o declar.
ZF: E publicitatea un imperiu al raului, asta vreti sa spuneti?
BF: Nu vreau sa spun asta. Intrebati-ma ce vreau sa spun daca vreti sa aflati ce vreau sa spun.
ZF: Bine. Ce e publicitatea?
BF: Un rahat dupa care-ti iei Passat.
ZF: Aveti Passat, sa inteleg...
BF: Nu, pasarico, am gip, opreste reportofonul sa-ti pun niste muzica.
4 aprilie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 pareri:
Oh, un rahat dupa care iti iei passat?!
Am vazut cateva care m-au pus pe ganduri. Diamante filozofice. Plus sunt unele, o categorie intreaga, care au facut atat de mult bine incat parca le vad in rai, (genul pentru preventia/demascat efectele drogurilor, alchoolismului, abuzurilor in familie...).
Dar de la diamante filozofice este una acum, genialissima: un tip, camera ii intra prin ureche, calatorim printr-un culoar lung de la capatul caruia se aud voci, se vede lumina, el intra curios/sfios, in mijlocul unui amfiteatru plin cu little people (care sufera de nanism) si este intampinat jovial de un profesor in halat alb (de statura standard), suntem in creierul lui. Dupa ce se uita nitic in jur il intreaba pe profesor aratand catre little people dintre care majoritatea se foiesc fara astampar in amfiteatrul plin pana la refuz iar unii merg pe trotineta printre picioarele lui si ale profesorului
"si cine sunt ei?"
si profesorul zice zambind "sunt ideile tale
(... despre cum sa-ti investesti banii)".
etc
dar nu te pune pe ganduri, nu te face sa iti iei ideile la scuturat? La examinat? Nu neaparat ideile despre cum sa-ti investesti banii ci oricare.
nu stiu, mie mi s-a parut foarte filozofica si nepretentioasa in acelasi timp
in publicitate poti sa faci arta, poti sa faci bine, poti sa faci rau, este un domeniu "plenipotential" nu'sh de ce atata mal amour
merci
anonimul ramolit:
am uitat sa spun ca protagonistul dupa ce afla cine sunt piticii din creierul lui mai intreaba si de ce sunt asa de mici ?!!
si ideea este ca unele din ideile noastre sunt mici mici (si infantile pe deasupra)
dar este asa de delicat pusa problema incat nu puti sa te simti ofensat, poti doar sa te pui pe re-evaluat
Trimiteți un comentariu