3 ianuarie 2009

Cum vorbim noi, Românii

"-Mi-am rupt o mana...
- A, stai sa vezi, eu mi-am rupt un picior acum trei ani!"

"- Salut, ma, ce faci, unde esti?
- Acasa, strangeam bradul.
- A, eu sunt in India, pe plaja, La multi ani!"

"- Tata a ramas somer si o sa moara de foame.
- Ce chestie. Si pe mama au disponibilizat-o, noroc ca au reincadrat-o dupa o luna cu un salariu mai mare. Dar erau alte vremuri."

"- Imi place Led Zeppelin.
- Da Jethro Tull ai ascultat?
- Nu.
- Mult mai misto."

"- M-am despartit de Maria.
- E, las' ca va impacati voi. Si ia zi, in rest, ce mai faci?"

"- M-am despartit de Razvan.
- E, sa vezi cum a fost cand m-am despartit eu de Cezar!"

"- Ma duc la ski in Bulgaria...
- Vezi ca sigur-sigur o sa te ia radarul! Pe mine m-a luat.
- ...dar nu stiu sa schiez
- Eu stiu."

"- Am gasit o statiune misto si ieftina in Bulgaria. Se numeste...
- Eu ma duc in Austria"

"- Ma duc in Austria.
- Unde? La Salzburg?
- Nu, la Innsbruck.
- E mai misto la Salzburg.
- Ai fost la Innsbruck?
- Nu, dar am auzit"

"- Ma duc in Austria.
- Misto. Ai mai fost?
- Nu.
- Eu am mai fost. De 3 ori"

"- Am citit o carte misto de Murakami.
- Padurea norvegiana?
- Nu
- Aia cu oaia fantastica?
- Nu
- Aia cu elefantul?
- Nu
- Pai alta n-a scris. Sau n-a aparut la noi."

"- Am citit Copiii din miez de noapte a lui Rushdie.
- A, eu am citit-o in original, acum cativa ani. Nu se compara"

"- Am vazut No country for old men.
-
Mie nu mi-a placut. In schimb, stii ce film mi-a placut? Ala cu..."

"- Ce faci, fata mamii?
- Dormeam.
- Iar dormi? Pai si la munca nu te mai duci?"

"- Ce faci, fata mamii?
- La munca.
- Da-o-ncolo de munca, mai odihneste-te si tu!"

"- Mi se tot blocheaza telefonul.
- Ce telefon ai?
- Samsung
- Eu am Nokia. Stii ce fac eu cand mi se blocheaza? Bine, la tine s-ar putea sa nu mearga. In fine...apas pe butonul..."

"- Ai citit ce-am scris pe blog?
- Da, vezi ca ai o greseala de ortografie."

"- Am cunoscut o fata si-mi place mult de ea.
- Vezi, poate se muta si asta la tine"

"- Simt ca n-am pe nimeni cu care sa pot sta de vorba.
- Da, si eu la fel. Macar tu ma ai pe mine."

32 pareri:

ruki spunea...

no country for old man, nearticulat ba. si te asteptam. miorlaim insistent in acest sens.

Brad Florescu spunea...

si iata ca lista poate continua...

venat show spunea...

Ha!Si daca e sa traduci in engleza ce ai scris, cum suna si ce se intimpla? Postul se va chema tot "Cum vorbim noi, Romanii?"
Gratie!

ruki spunea...

normal.

ajnanina spunea...

nu numa noi... da stai sa vezi cum vorbim atunci cand... si stai sa vezi ce-am zis eu despre cum se vorbeste :))))
pic de respect, domnule...
cred ca n-avem oglinzi destule, si nu ne mai auzim, da speram sa ne asculte oglinzile altora :)

imi place sa cred ca ascult. uneori.

Anonim spunea...

"Auzi, fata, ca si tata lu' Enrique s-a apucat de cântat?"

varu spunea...

cea mai tare insemnare a ta de pe blog. eu ma regasesc in ceea ce spui.

iarta-ma cum am putut sa spun asa ceva. reformulez:
"mda ... simpatica insemnare. da' stai sa citesti pe blogul meu asta:"

Anonim spunea...

mai e o varianta:
"-Ce faci, fata mamii?
- Dorm
- Ee.. acu' daca tot te-ai trezit.. zi-mi si mie.."

Utsy spunea...

Asa-i romanu':))
N-ai cu cine....niste tarani:-j

Anonim spunea...

Foarte realiste schimburile de replici. :) Cine mai are nevoie de bancuri? :P

Anonim spunea...

misto melodia aia cu santana...pacat de ala cu chitara electrica pentru ca a cam stricat-o!

Unknown spunea...

Minunat :))))

Anonim spunea...

hahahaha, asta made my day! cit de adevarat! ;)

Anonim spunea...

Bine ca mai e cineva pe lumea asta sa observe felul asta absolut imposibil de a vorbi! :))

Anonim spunea...

asta ne demonstreaza ce egoisti suntem.
cat de ignoranti si self sufficient.
si ne mai miram ca nu putem avea incredere in oameni...
yep so much true!!!

Viorel Mocanu spunea...

Genial! :)

Atât.

Mikidos spunea...

cica eu is asa - "dupa cum vedeti, nu se vede nimic, de ce nu vedeti nimic ? bineeeee..va voi arata in continuare!"
ce? ti se pare ca nu ma inteleg cu lumea?! hihihi

Anonim spunea...

Noi oamenii... Noi toti. Tu, eu, eschimosii, mongolezii. Insa ei au "Austrie"?

Anonim spunea...

"- hei.. uite ma gandeam ca totusi am fost prea nesuferit cu tine si nu te-am inteles. as vrea sa stam mai mult impreuna, si sa ma implic mai mult :)
- great, uite du gunoiu! si vezi ca a sunat Mary, poate ne vedem cu ei diseara!"

:D

da... am recunoscut multe fraze - expresia care se potriveste cred ca e "a taia macaroana" :)...

oooof cand invata oamenii sa fie calmi, cumpatati, sa gandeasca si sa se gandeasca si la ceilalti :)

Unknown spunea...

comentez acum pentru ca am citit tarziu, asta e... foarte bun. si se mai intampla una: cati copii ai? unu! a, cel mai bine e sa ai doi!

Mihai Grecea spunea...

"Hai, intra vecine. Ia loc. Of, te-as servi cu ceva, dar n-am..."

Unknown spunea...

si ca sa dau continuare listei, nu ai mai scris o data postul asta? :D

Unknown spunea...

"-dna dr , mi-a crescut tensiunea
-ia medicamentele astea!
-dar stati sa va pov de ce !
-de ce?
-pt k m-am certat cu nora , deoaarece ..."

Anonim spunea...

de asta se imbogatesc firmele de telefonie....suntem un popor de limbuti

Anonim spunea...

nu uita partea cu
"- pai da, ca asa sunt romanii"

Anonim spunea...

EGO

Imperator spunea...

In cazul
"- M-am despartit de Razvan.
- E, sa vezi cum a fost cand m-am despartit eu de Cezar!"

e vorba de una si aceeasi persoana

Anonim spunea...

"Excelent blog.Felicitari. Bine, cam emulatie. Blogul meu e mult mai profund"

nedeia spunea...

"- Am citit o carte misto de Murakami.
- Padurea norvegiana?
- Nu
- Aia cu oaia fantastica?
- Nu
- Aia cu elefantul?
- Nu
- Pai alta n-a scris. Sau n-a aparut la noi."


excelenta asta. acum citesc fix Haruki Murakami :)))))))))))))))))

Anonim spunea...

"- Ai citit ce-am scris pe blog?
- Da, vezi ca ai o greseala de ortografie."
Corect: "Vezi ca ai mai multe greseli de ortografie!"

Anonim spunea...

Excelent!!! Am ras cu lacrimi... Suntem un maretz popor.... :))

Alexandra C. spunea...

Mai e una de consemnat:
"Salut, ce mai faci?"
"Păi, am fost la cumpărături şi m-a luat o căcare din aia sinistră şi am venit acasă şi am luat trei furazolidoane şi, cînd să trag apa, îmi dau seama că..."
As in "bine" ar fi fost perfect.