7 mai 2008

4 pareri:

Z spunea...

palida copie...
pacat de Dottore ca el e baiat bun :))

hmm intr-adevar. Molsonul si-a facut campania pe un background cat se poate de curat adevarat, pe cand copia romaneasca nu are nici un fior de "hai sa empatizam cu amaratii astia care dau o bere ca avem shlitzul invers"...

si da, si eu cred ca cea mai misto parte a Americii de Nord e Canada :P

textier spunea...

imi place ca incepe si sfirseste timid, fisticit, ca o modulatie pt. eventualul exces de patriotism de la mijloc. isteria din climax e credibila si "contemporana" si, mai ales, inlatura banuiala de demagogie.
pt. catelusul maltratat de ghinde sa fi fost toyota celica?
http://youtube.com/watch?v=_7xu-LdnIe8

Brad Florescu spunea...

am vazut ce mi-ai dat, textiere. din toata combinatia am ramas cu convingerea ca "the beaver is a proud and noble animal"

Anonim spunea...

lasand asemanarea izbitoare la o parte si faptul ca oamenii s-au inspirat nu au copiat, as fi preferat sfarsitul canadienilor... e adevarat, le-a iesit mai bine decat romanilor intorsi la romania si facut afacere
Totusi, de ce se sinucid ungurii?...