21 noiembrie 2007

3 pareri:

Anonim spunea...

Un spot facut de EL m-a marcat si impresionat pentru totdeauna. Acesta este pentru mine imaginea lui Pilu in mintea mea. De multe ori imi imaginez ca acesta imi zice in ureche " STAI. Dar mergi mai departe!". E ca un moto pentru mine. As vrea sa revad aceast spot. Mi-ar aduce aminte de el ca de o persoana vie, un om care a realizat ceva, a spus lumii prin efort si munca ca asa se face publicitate, ca pentru orice lucru trebuie sa depui efort pentru a il face perfect. (Pentru cine isi mai aduce aminte lansarea Orange , cel cu fetita care trece strada si aude voci care-i ghideaza pasii) Acelasi ANONIM

Anonim spunea...

am avut norocul sa gasesc spotul. http://www.youtube.com/watch?v=DTCZZnFO0AI

Z spunea...

spotul asta a fost prima filmare la care am participat vreodata... urmatoarele spoturi la care intrasem deja in echipa de productie au fost toate cu Pilu...