7 august 2007

Cui ne lasa?



Cine ne-a plecat:


- Florian Pittis
- Adrian Pintea
- Jana Gheorghiu
- Ralu Filip
- Octavian Paler
- Gil Dobrica
- Florea "Mopsul" Dumitrache
- Gica Petrescu
- Laura Stoica
- Ovidiu Bose Pastina
- Maria Cioncan
- Serban Georgescu
- Elefantul Gaya




Cine ne-a venit:

- Mihaita Plesan
- Victor Ciutacu
- Adela Popescu
- Catalin Maruta
- Iulia Vantur
- Monica Columbeanu
- Cristian Mungiu
- Bloggerii Zoso, Piticu' si Canalia
- Ursoaicele Gretel si Gina


A doua lista ramane deschisa. Pe prima sper s-o tinem asa cum e pentru cat mai multi ani de-acum incolo. Doamne, iarta si Doamne-ajuta, daca nu cer prea mult.

1 pareri:

Anonim spunea...

Asta-i din ciclul "ce-am avut si ce-am pierdut". Dar zau daca imi vine a rade.
Apropos, e o chestie pe care o tot aud de cateva zile si care ma zgandare la ciocanel si nicovala. Stii coliva aia cu: "A murit Motu Pittis , da' ce punem in loc?".
Ce sa punem in loc? NIMIC. Ce poti pune in locul lui Motu Pittis? Doar pe Motu Pittis si nimic altceva. Abia dupa ce intelegem asta ne putem da seama cu adevarat ce am pierdut.
Cat despre ce am castigat... Ne vom da seama si de acestea. Dar doar dupa ce le vom fi pierdut si pe ele. Dar sigur nu ma refer la Columbeni.