24 iulie 2007

O portretista de mare talent







Autoarea imaginilor de mai sus se numeste Sabina Dimitriu. Am descoperit-o topaind dintr-un site de fotografie intr-altul. Are numai 17 ani.
Cu toate astea, are ochi si pentru fotografie artistica, si pentru advertising. Lucreaza excelent cu modelele (din cate vad), stie si lumina, si tehnica, si post-procesare.
Si, spre deosebire de multi mari fotografi ai epocii noastre, pustoaica nu sta inchisa intr-o tehnica safe sau intr-o maniera de efect. Descopera, cauta. La fiecare fotografie pare altcineva.
Foarte misto, intr-un cuvant :-)
Puteti viziona mai multe fotografii de-ale Sabinei pe fotoblogul ei.

3 pareri:

Anonim spunea...

Mishtooo de tot. M-a impresionat si mi-a facut dimineata buna. Bravo Sabina!

Anonim spunea...

Mersi mult pentru ce-ai facut tu aici. Inseamna ceva. Serios.

Ca o mica paranteza, tot topaind din poza in poza, am ajuns la 18 ani :)

Asa. Saru-mana si toate cele bune ;)

CoolTurism spunea...

ma bucur ca am ajutat si eu un pic un copil talentat. poate reusim sa si lucram un proiect impreuna. da-mi un mail pe office@bucharest.ddb.com.
Spor la treaba!