are o problema: e auto-referentiala.
marii bloggeri scriu despre blogging, despre evolutia bloggingului, despre virtutile si erorile altor bloggeri, despre festivaluri si concursuri de blogging, despre rostul bloggingului pe pamant.
e ca si cum la televizor ar fi doar emisiuni care vorbesc despre televiziune.
putine productii...multe making-of-uri.
18 martie 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 pareri:
dc ei nu comenteaza over the top; dc ei nu isi ridica in slavi si nu isi justifica prezenta si apartenenta la acest mediu...atunci nu ar mai avea motiv sa existe si sa fie cititi...
da, ai dreptate; citeam blogul domnului Orlando Nicoara, care face o greseala majora: compara audienta Libertatii sau a stirilor TV cu audienta INTERNETULUI! Oamenii nu intra "pe net", asa cum s-a impamantenit expresia. Ei intra pe blogul meu, pe site-uri porno sau pe e-magazine si e-licitatii. Nu poti sa compari audienta de program (adica de content) cu cea de canal (adica de media).
In termeni de online, pariez cu voi ca orice televiziune din tara asta are 5 milioane de vizitatori unici pe zi. Doar ca nu stau mai mult de 3 secunde. O fi suficient pentru advertiseri?
Trimiteți un comentariu